ثبت نام و پیش ثبت نام


تععیین سطح ومشاوره


 
در مرکز اموزش کیش دی و مشاوره ی آموزشی وآزمونهای تعیین سطح زبان آموزان به صورت رایگان انجام میشود. فراگیران محترم می توانند از طریق تماس تلفنی با مؤسسه نسبت به دریافت زمان انجام آزمون تعیین سطح و مشاوره ی آموزشی اقدام نمایند و به صورت حضوری با مسئول آموزش موسسه ملاقات نموده و سوالات خود را مطرح نمایند.
فراگیران می توانند با کسب اطلاع در رابطه با روشهای تدریس، زمان شروع و پایان کلاسهای زبان، اساتید مؤسسه و نحوه ی ارزیابی مربیگری میزان پیشرفت سایر زبان آموزان نسبت به ثبت نام در مؤسسه زبان کیش دی اقدام نمایند.

آزمون تعیین سطح مؤسسه زبان کیش دی شامل دو بخش می باشد


 
45 دقیقه آزمون کتبی و 15 دقیقه آزمون شفاهی که طی آنها 4 مهارت اصلی زبان آموزان که شامل Speaking, Reading, Listening, Writing می باشد، مورد ارزیابی قرار می گیرد و پس از انجام مشاوره ی آموزشی، برنامه ی کلاس ارائه شده و زبان آموزان جدید در سطح مناسب ثبت نام می گردند.
با توجه به لزوم رعایت ظرفیت کلاسها، الویت ثبت نام با زبان آموزانی است که زودتر اقدام به ثبت نام نمایند و در صورت تکمیل ظرفیت کلاسها، زبان آموزان در کلاسهای رزرو قرار خواهند گرفت.لازم به ذکر است که تعیین و یا تغییر رزرو و ساعت کلاسها قبل از شروع ترم جدید از سوی مؤسسه امکان پذیر می باشد و در صورت تکمیل ظرفیت کلاسها، امکان تغییر روز و ساعت کلاسها میسر نمی باشد.
پیام خود را ارسال نمایید

در حال حاضر کسی پاسخ گوی شما نیست . لطفا پیام خود را ارسال نمایید در اولین فرصت به پیام شما رسیدگی خواهد شد.

پشتیبان فروش با سلام و احترام به سایت کیش دی خوش آمدید، آیا نیاز به مشاوره دارید ؟

برای گفتگو کلیک نمایید
رفتن به نوار ابزار