دوره های نوجوانان 15-10


 
 

در این دوره

نوجوانان در دوره ی تکوین شخصیت و شکل دهی زندگی خود می باشند به این معنی که شرایط رشد ، تکامل شخصیت و موفقیت در فرآیند های آموزشی باید با نوجوانان که آینده سازان هر جامعه هستند ، پیش بینی شود . بنابراین لازم است زمینه های فراگیری ، استعدادیابی و تربیتی مناسبی در سیستم آموزشی نوجوانان فراهم گردد که باعث ایجاد آموزشی موثر،جذاب و متنوع شود . موسسه آموزشی کیش دی با استفاده از آخرین و به روزترین دستاورد و شیوه های آموزشی سعی دارد نوجوانان را برای عرصه های بعدی آموزشی و نیز مقاطع تحصیل آماده عالی با تاکید بر 4 مهارت اصلی تسلط بر 4 مهارت مذکور می تواند کمک بسیاری به زبان آموزان جهت دسترسی به ابزار کارآمد داشته باشد.
سیستم آموزشی نوجوانان به صورت ترمیک می باشد. کلاس ها سه روز در هفته (روزهای زوج یا روزهای فرد) برگزار می شوند . زبان آموزان هر هفته 6 ساعت فراگیری می کنند که در مجموع یک ترم 32 ساعت آموزشی می باشد . هم چنین ساعت برگزاری کلاس ها برای نوجوانان در سال تحصیلی به صورت چرخشی و ثابت (صبح و عصر ) می باشند تا زبان آموزان بتوانند به مباحث تحصیلی خود نیز رسیدگی کنند.
منابع آموزشی دوره نوجوانان به شرح زیر مبی باشد :
Family friends 1-6
در هر ترم انیمیشن ،کارتون ، فیلم و کتاب های جانبی جذاب جهت ایجاد انگیزه و تشویق نمودن زبان آموزان نوجوانان و هم چنین ایجاد جذابیت در کلاس های آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد . هدف دوره های آموزشی نوجوانان با استفاده از منابع مذکور معرفی زبان صحیح و کارآمد ، طرز صحیح به کار بردن لغات و اصلاحات مورد استفاده در مکالمات روزمره ، آشنایی با فرهنگ و اصول اجتماعی زبان دوم و نیز ایجاد اعتماد به نفس کافی برای نوجوانان در استفاده از زبان دوم می باشد.
پیام خود را ارسال نمایید

در حال حاضر کسی پاسخ گوی شما نیست . لطفا پیام خود را ارسال نمایید در اولین فرصت به پیام شما رسیدگی خواهد شد.

پشتیبان فروش با سلام و احترام به سایت کیش دی خوش آمدید، آیا نیاز به مشاوره دارید ؟

برای گفتگو کلیک نمایید
رفتن به نوار ابزار